roligt på hemma kväll


tjoo alla gulliga blogg läsare.
Just kommit hem efter en sjukt lång dag i skolan.
Hade faktiskt tänkt att gör alite läxor på det nu när jag endå är igång. Men fronter vägrar att samarbeta med mig så det blir inget med det.
 
Tänkte att jag skulle berätta en händelse som uppstod i helgen när jag Julla och Essa var inne i Göteborg.
Det regnade ute så vi drog in på hemma kväll och köpte lite godis.
Ni vet säkert själva hur det är när man står och ska bestämma vilka sorter man ska välja.
-den är ju god, och den med, vilken ska jag ta? äsch jag tar båda osv..
Så när jag då har börjat sammla på mig en hel del, kommer jag på den smarta ideen.
I min entussiasm skriker jag det därför rätt ut!
- Jag vet, Det är mycket smartare att ta godisar som väger lite, för då får man mer för pengarna!
haha snål som man är X)
dom andra bara skrattar åt min idee. men men. Så vi fortsätter att plocka godis. När jag plötsligt hör en kille i 20 års åldern säga exakt samma sak som jag. Åå ja bara shit han har också innset hur smart de e..
Haha men så vänder jag mig om och ser att han och hans flickvänn kollar på mig och typ as garvar!
haha då började jag också skratta kunde inte hålla mig!
Men samlar mig fort och går vidare.
lite senare säger tjejen till sin kille att han ska ta en speciell godis.Jag råkar stå precis vid den så jag slänger mig fram och tar före honom. Sedan vänder jag mig om med ett triumferande leende.
Det är då dom börjar bubbla av skratt. Å jag med för den delen!
Haha roligaste godis köpet ever!
Kanske inte låter så kul för er, men kan lova, det var de!
puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0