sommar dag

Tjenixen!
Precis som jag trodde så har dagen varit grym!
Den har ju tillbringats med bästa becca och vi hade super kul!
Vi käkade bland annat glass, kebab och spelade minigolf.

Minigolfen blev jag lyklig vinnare till då jag van med 5 poäng. så det var riktigt lika.
Becca hade fått skoskav av henes nya enormt snygga skor! Så vi gick runt barfota typ hela dagen!
Det var gött, men det brände rejält mot den heta asfalten.

Jag bestämde mig för att cykla, vilket visade sig vara lättare sagt en gjort. Kom typ vilse både på dit vägen och hem vägen. Haha mitt lokalsinne är på topp känner jag.

Var helt slut när jag kom hem, svetten typ bara rann, å just då kände jag att jag aldrig mer ville sätta mig på en cykel.
Åå kanske så funkade min önskning, för när jag kom hem Så hade dom på moppe verkstan fixat min moppe. Så underbart!
Äntligen kan jag brumma fram igen.

kramiz!
 
Bilder går inte att ladda upp vet inte vad som är felet men ska försöka lösa det så fort som möjligt. Håll tillgodo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0