Till Sara

Nu drar jag till bästa Sara!
puss


Kommentarer
Ella - Träffad av blixten ♥

Sv, tack fin blogg du har också!

Allt bra med dig?:)

Svar: Åå Tack! :) japp det är bara bra! sj?
Amelia

2012-06-26 @ 13:13:54
URL: http://ellisenbellis.blogg.se
Amelia

Tack, de är bara bra;) sj?

Svar: Kanon!:)
Amelia

2012-06-26 @ 14:22:33
URL: http://ameliakayser.blogg.se
Anonym

Vad tkr Elsa om att du är med Sara då!?

Svar: Elsa är du som har skrivit? Isåfall så trodde jag att det var lungt, vi hängde ju bara några timmar och tog några kort!
Om det inte är du, så är det en person som känner alla oss tre, eftersom jag inte nämnde nått om Elsa i inlägget.
Tycker inte att någon annan en vi tre behöver lägga sig i det här!:)
Men om ni verkligen vill veta så har ingen utav oss något som helst problem med detta!:D
Kram
Amelia

2012-06-26 @ 22:28:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0