eftermiddag

Hejsan!
har varit ute och solat en liten snabbis, man för ju passa på nu när det äntligen är bra väder!
La mig på altanen och dunkade riktigt goo musik i lurarna, soft!

Nu när jag kommit in igen tänkte jag försöka sätta upp en tavel belysning, som vi köpte till mitt rum förut när vi var inne i Göteborg. Vi får väll se hur det går!

Imorse skulle jag vattna blommorna, det gick la sådär :P

Vet inte riktigt vad det är med mig och blommor, det blir liksom aldrig riktigt bra.
Tex när jag var liten och skulle vattna på fritids, så lyckades jag alltid vattna plast blommorna istället för dom riktiga.
haha gooa tider!
kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0