Dagens frågor och svar!

dagens humör: kanoners
 
dagens mående: sådär, har fåttskoskav av mina nya skor och dessutom har jag knäckt till nacken på nått konstigt vänster.
 
dagens borde: Lämna in svenska power pointen.
 
dagens frisyr: utsläppt under dagen, på gympan toffs och nu uppsatt i en bulle.
 
dagens smink: Mascara och foundation.
 
dagens klädsel: byxor från Zara, Gant skjorta och boots från Jedviks.
 
dagens planer: Ha mys kväll.
 
dagens vill ha: Navelpiercing!!
 
dagens fundering: Om jag ska göra den nyauppdateringen på iphonen.
 
dagens beroende: lypsyl.
 
dagens tråkigaste: bussresan till skolan.
 
dagens längtan: till jullov.
 
dagens super längtan: till julafton
 
dagens gjorde dig glad:  att jag fick B på svenska provet!!
 
dagens låt + musikvideo: Live While we`re young - One direction
 
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0