gott och blandat

Hejsan
Igår blev det en utteritt med julia vi red barbacka, så himmla mysigt.
Sen när jag skulle köra hem så var jag cp nära på att krocka med en annan moppe.
Det var ju kol mörkt ute och dessutom regnade det, så när det kom en bil så gnistrade vattendropparna som eldflugor och man såg absolut ingenting.
 
Just nu sitter jag becca, eve, fannie och zini i ett grupprum. Vi har psykologi och ska jobba med en inlämmnings uppgift, men jag kan inte koncentrera mig så bloggar i stället.
Har as jobbig dag i skolan idag slutar inte förens 16.15 blää.
 
hoppas ni alla får en bra dag!
puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0