Grym dag!

Tjena alla grymma blogg läsare!
Vill börja med att tacka för dom fina kommentarerna  jag fått på videoinlägget när jag sjunger. Så gulliga är ni!
 
Idag har jag haft en jätte bra dag. Lollo och Scott har varit här hemma hos mig. Vi har kollat film spelat spel, snackat och skrattat massor!
Dom knasarna missade min busshållplats så dom fick gå enda från Furulid. haha, rätt kul endå.
Känns så kul att bara tänka  tillbaka ibland och skratta åt alla sjuka minnen som man har tillsammans.
Det är sånna kompisar man ska hålla kvar. Även om man inte längre går i samma klass så gjorde man ju faktiskt det i 3 hela år. Dom tre åren träffades man imprincip varje dag, och det blev ju på sätt och vis som en andra familj.
 
Jag tycker att det är viktigt att hålla kvar sånna vänner som verkligen betyder och som man kan lita på. Även om man inte längre träffas varje dag så kan man ha minst lika roligt som förut.
Så tänk på det alla läsare,
 
var noga med att hålla kontakten. Lovar att ni kommer ångra er annars.
Har förlorat en hel del vänner på det sättet faktiskt, det var till och med rätt nära med scott och Lollo. Men vi räddade det!  Och det är jag så grymt glad för. För dom riktiga vänner, å det är det jag gillar!
puss!


Kommentarer
Lollo

Först och främst vill jag säga att jag visste vart vi skulle av, men som du vet är ju inte Scott's reaktionsförmågor dom bästa;)
Nä, men ärligt talat har idag varit jättehärlig, en riktig nostalgitripp!
Tack för att du är den äkta person som du alltid varit, jag har saknat dig/er! Vi ses snart igen, och ha det så bra tills dess. Kram :D<3

Svar: haha, retas lite bara! ;)Tack själv! Absolut vi ses snart igen! Kram! :D <3
Amelia

2012-11-02 @ 22:16:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0