Igår kväll

 
Godmorgon finisar!
 
Tänkte berätta lite om min eftermiddag/ kväll igår.
Den tillbringades ju so sagt med eve och becca.
Vi käkade jätte god mat där framförallt becca fick agera mästerkock. Milkshaken sköttes även av en grymiis
vid namn Evelina.
Vi hade inte direkt det bästa verktyg man kan ha för att göra milkshake så det skvätte rätt rejält! hehe.
 
Sedan så såg vi på en jätte äklig skräckfilm! Den var baserad på en verklig historia dessutom, och det gjorde ju inte direkt saken bättre. Filmen hette Wolf creek.
Vet inte riktigt hur jag ska berätta om den så slänger in trailern istället!
 
 
Om ni gillar skräckfilmer kan jag rekommendera denna starkt, för den var verkligen äcklig! Men annars bör ni nog hålla er borta från den!
                puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0