Amelia lilla fail igen

Haha Amelia säger lite fler roliga saker ;)
Vi pratar om en skola som heter Öckerö där de reser så vi pratar om det :)

Amelia: å min syrra tänker söka till Öckerö

Evelina: min kompis kom in där och de får segla och sånt

Rebecca: jag har hört att alla ligger runt med alla där

Amelia hörde inte vad Rebecca sa hon hörde bara vad Evelina sa så hon svarade:

Amelia: åh hade jag vetat det så hade jag sökt ditt direkt

Evelina: hahaha det lät som att du svarade på Rebeckas sak haha att alla ligger med alla så svarar du att du jätte gärna ville gå där XD

Amelia: hahaha nej jag menade med att resa XD

Rebecca: a visst Amelia visst... resorna ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0