dag 2- Pinsamheter

2. vad är det pinsamaste du har gjort allmänt, med din familj och med dina vänner?
 
Hmm... Shit vilken svår fråga!
Jag vet att jag har gjort sjukt många olika grejer som varit pisammma dock har jag väldigt svårt att komma ihåg dom. Har väll försökt förtränga dom antar jag.
 
En grej var iallafall för ca 2 år sedan tror jag.
Jag och familjen var iväg och åkte skidor. Jag och Elsa var borta och åkte i dom "Coola bakarna" Där alla snowboards killarna hänger. Kan här bara tillägga att jag har åkt skidor sen jag var 4 år, så har absolut inga svårigheter med det. Jag och Elsa bestämde oss för att vi skulle ta liften upp igen och, kom i full fart glidande ner för backen. Jag tänkte att jag skulle styla lite extra med en ball bromsning. Så jag ökade farten och svängde in mot kön. Grejen var bara att jag samtigt råkade köra över någons skida. Mina skidor tappade fästet. S åistället för att stanna och spruta en snygg snömassa, så fortsatte jag bara glida. Dessutom rätt in i ett staket, som någon av nån konstig anledning hade placerat precis vid liften. Min ena skida fastnade i staketet, och min hastighet fick hela staketet att välta rakt över mig. Där låg jag som en liten larv spratlande i den vita snön. Jag kunde inte komma upp.
Liftvakten hade sett allt som skett och stängde av hela liften för att komma och hjälpa mig.
Jätte snällt gjort!  grejen var ju bara den att alla vände sig om och glode hur mycket som helst.
Tillslut kom jag iallafall upp men det dröjda flera dagar innan jag till slut återvände till samma lift igen! ;)
 
Puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0