Ny header?

 
Hejsan!
har funderat lite påom jag ska göra en ny header. Den här har ju suttit uppe ett tag nu. Ja faktiskt enda sedan jag började blogga. Dock tar det väll sin lilla tid att göra en header, men det kanske det är värt?

För övrigt så skulle jag bli jätteglad om ni kommenterade vad ni tycker att jag ska skriva om eller om det är något jag ska bli bättre på.
Vill ni kanske ha fler video inlägg, nått deep shit eller kanske lite mer fashion?
Hur som helst ni bestämmer. Så släng in en kommentar å så försöker jag uppfylla era önske mål!

Förut i dag så ringde aranäs studie och yrkes vägledare till mig, blev rätt förvånad inte direkt ofta någon från skolan ringer till mig (har aldrig hänt) och pålovet å allt. Men tydligen var det så att min tid med henne pånågot random sätthade blivit uppbokad, så jag fick helt enkelt byta och flytta fram mitt möte en vecka.
Alla tvåor som har lust att snacka med henne får göra det så jag tänkte att jag skulle passa på och fråga lite vad som krävs för att komma in påpolishögsolan osv.

Aja nu ska jag spåna lite mer på nån ball header!
puss haj!


Kommentarer
Anonym

Tjooo snyggis!!
Jag tycker du ska göra viedoinlägg när du sjunger :D
Krammis <3

Svar: Haha okej! Kul idee, har faktiskt funderat på det själv!
Så nu måste jag väll nästan göra det. Får ta tag i det nu nån gång på lovet då!
krammis! <3
Amelia

2012-10-30 @ 19:31:40
aras

Tjjoooo igen :)
Tips till vad du kan blogga om :):
*Hiss och Diss
* olika tips som musik, kläder osv...
* bildbomb
Haha vet inte svårt att komma på men lite tips iallafall, ska försöka kommentera mera :)
IALLAFALL jätte roligt om du fixar ny header :)))
Tjooooo!

Svar: Tack för förslagen! :D
Amelia

2012-10-30 @ 23:34:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0