Ska jag sluta med Z?

Hejsan.
Vilket fint väder vi har idag! dock är det ruskigt kallt, och jag har fått dra på mig min höstjacka.
Håller på att försöka ladda upp bilder från Kroatien ifrån min iphone, men det kronglar. Har försökt enda sedan igår så håller på att bli redigt sur nu.
I skolan hända det inte så mycket. Vi fick en håltimma vilket var gött. Jag Zinni och becca satt och chilla i ett grupprum bara.

Ni vet hästen Z som jag har börjat rida? Tror faktiskt att jag ska sluta med honom. Känner att jag inte har tiden att lägga ca 10 timmar i veckan på stallet. Det räcker faktiskt med att rida Manolito en gång i veckan.
Det svåra blir bara att medela detta till ägaren, vill ju inte att hon ska bli sur eller så.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0