De day

Tjoo
Idag har varit en riktigt lååång dag i skolan, slutade först vid halv fem!
Jag becca och Eve gick och käkade lunch på cafe carma. Jag valde en grymt goo club sandwich!
Super trevligt enda tills jag klanta mig och lyckades få nästan hela tallriken med mat i knät!
Haha visste inte vad jag skulle göra bara satt där och pep typ!
Tur att Eve å becca var där och hjälpte mig iallafall!
Och som av ett under hade vi gympa idag och becca hade tagit med sig två tröjor, så jag fick låna en av henne och ha resten av dagen.
Såå snällt!!
Sen på idrotten hade vi någon slags bild orgentering. Jag sprang med Linnéa. Och vi var så grymma att vi satte nytt skolrekord!
Snacka om skills!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0