En exotisk pressent

Wiiiihooooo!
vill ni veta en as kul grej?!
Den är iallafall väldigt rolig för mig.
Jag har nämligen fått redan på en födelsedags pressent som jag ska få. (fyller år först 14 oktober) Så blev lite besviken när jag fick en pressent så lång innan men sen när jag fatta var det var blev jag super glad!
Vi ska åka hela familjen på en weekend resa till kroatien!
Vi åker om lite mer än 2 veckor.
Även om det är väldigt kort så ska det bli jätteskönt att bara komma iväg. och koppla bort allt här hemma för en stund.
dessutom ser jag jätte mycket fram i mot värmen! Saknar den verkligen något enormt.
Så nu är det bara att packa och hoppas på bra väder.
 
Så här ser placet ut.
puss


Kommentarer
Malva

Fin blogg! :D

Svar: Tack så jätte mycket! :D
Amelia

2012-09-25 @ 19:55:32
URL: http://mkdn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0