Fem saker jag skulle göra om jag blev mång millionär.

Dag 8: Fem saker jag skulle göra om jag blev mång millionär.
 
1. köpa en tomt vid västkusten. Där skulle jag sedan bygga mitt dröm hus.
Det ska vara jätte stort med massa fönster ut mot havet. Dessutom ska det finnas en pool och massa lyxigheter.
 
2. Köpa en båt, samt båtplats i karibien. Då skulle jag kunna åka runt bland alla de karibiska öarna.
 
3. Investera i fastigheter som jag vet går med vinst. Och sedan frächa upp dom, och sälja dem dyrare. ( så att jag kan fortsätta vara mångmilionär)
 
4. Göra en utlandsresa varje halvår.
 
5. Köpa massa dyra märkeskläder/ väskor och skor.
 
Skulle nog köpa en hel del pressenter och bjuda på mat osv,  till vänner och familj.
 
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0