Mina tre favorit plagg som jag har just nu

Dag 5: mina tre favorit plagg som jag har just nu. (räknar inte med ytter plagg)

Hmm, svårt. Får allt klura på den ett tag!

Så nu e jag klar!

1: mina underbara jeans som jag köpte när jag var i Mexico detta året. Dom har strass på bak fickorna och även lite där fram. Dessutom är dom super sköna och passar perfekt!

2: Min feakade onepice som e köpt på Ullared. Haha kanske inte världens snyggaste! Men så himmla go! Det är total lycka när man kommer hem från skolan och får krypa in i den goingen!

3: En vit blus som jag köpte från vero moda i sommras. Inget speciellt igentligen. Perffa som vanlig skol blus, och den passar verkligen till typ allt.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0