Rebecca Bergman <3

 
Idag fyller en av mina absolut bästa vänner år.
Rebecca!
Vi lärde känna varandra förra året, när vi började i samma klass.
Ibörjan snackade vi väll knappt alls, men sen när vi väll hade börjat gick det inte att sluta!
Vi blev mega kompisar på en gång.
Med dig mår jag så otroligt bra. Jag kan verkligen vara mig själv till 100 %. Precis som jag vet att du är du till 100.
För att bara ha känt varandra så kort tid, har vi hunnit med så otroligt mycke!
Vi kan skratta och flamsa i evigheter och våra fantasier är helt oslagbara.
Vi har gått igenom så mycket tillsammans, både bra och dåligt. Men vad som än har hänt och vad som än kommer hända kommer vi alltid vara tillsammans.
Vi kommer bo grannar på ålderdoms hemmet. Och du kommer väll tjata håll i mitt huvud tills jag tuppar av.
haha men jag kommer älska dig endå. Precis lika mycket som jag gör nu.
För du är bäst becca! Och din dag kommer garanterat äga!
så puuss och tussen grattis till dig!
LOVE YOU!
ahah charmtrollen på bild <33
ps : glöm inte bort cokladbollen!
 
 
puussssssssssssssssssssss


Kommentarer
Bergman ;)

ahh tack så mycket min underbara Glenn <3 haha kommer ruinera dig med chokladbollar haha ;) <3

2012-09-22 @ 15:59:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0