I`m home!

 
 
 
 
 
Hålla alla sommar fina!
Nu ligger inte mitt boende längre på havet, det guppar inte runt eller kluckar överallt.
Haha, älskar verkligen att vara ute med båten. Men visst är det alltid skönt att komma hem igen.

Har ju faktiskt varit borta i exakt en månad nu! (ridlägret + båtsemestern)
Så himmla gött att äntligen få slänga sig i min mjuka hästensäng igen.
Kan lova er att jag kommer sova som en prinssesa i natt ;)

Min bloggning under denna månaden har väll inte direkt varit på topp. Detta beror framförallt på att jag endast varit uppkopplad på ifåånen. Kan lova er att det inte är speciellt kul att göra långa och många inlägg, med dom små knapparna.
Jag har iallafall uppdaterat ungefär en gång per dag. Men detta kommer det självklart bli bättring på nu när jag är hemma igen.

Dom två första veckorna av båtsemestern tillbringades på götakanal. Men som dom saltstänkta västkustbor vi e så längtade vi alldeles för mycket efter allt som har med kusten att göra.
Därför tillbringade vi sista veckan där.

Jag är jätte nöjd med semestern! Däremot hade det gärna fått vara lite fler dagar med fint väder. Men men, dom här två sista blev ju iallafall kanon!

Hoppas att ni alla haft en bra månad!
Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0