Super eftermiddag/kväll

Nu är vi på väg till baka till mormor och
morfar igen.
Blir till att sova över där över natten.

Nu har kussen tagit studenten, såg när han sprang ut och sedan när han åkte iväg på flaket. Allt ser så kull ut och det är svårt att inte dras med i all glädje yra!
Ser verkligen fram emot när det är min tur!
Bara två år kvar nu ju!

Sedan åkte vi hem till kusinerna å käkade massa god mat;) fick oxå träffa mina två sysslingar som jag bara träffat någon gång för väldigt länge sedan.
Dom var skit sköna, men min iPhone fick en tillfällig ägare under kvällen. När jag väl lånat ut den var det kört!
Haha, så söta var dom!

Måste oxå säga att jag har grymma kusiner!
Vi skrattar alltid jätte mycket när vi är med varandra.

Slänger in lite bilder från eftermiddagen och kvällen.

Nää, så blir de inte Den vägrar att samarbeta med mig idag, så de går inte å ladda upp bilder, kanske kommer imån istället då;)

Kramiz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0