apan åt en banan å blev glad!

Hejsan svejsan!
sorry för riktigt dålig bloggning idag.
Brukar alltid tycka att det är jätte kul att blogga, men idag har jag varit helt tom på nya ideer.
Så om det är något speciellt som ni vill att jag ska blogga om så tar jag emot era önsemål med nöje!
Matteprovet gick helt okej tror jag. Men jag är inte säker på om jag klara det eller inte.
Asså shit kommer verkligen inte på något att skriva om.
Antar att min hjärna har fått en allt för stor dos av matte. Så fort jag blundar ser jag bara massa siffror och y,x å alla andra konstiga bokstäver som dom av någon knasig anledning har blanda in i talen.
Fattar faktiskt inte varför man lägger ner så mycket tid på att lära sig något som man ändå inte har någon som helst användning för i det verkliga livet.
Ja menar det är ju inte direkt så att jag grabbar tag i närmaste penna och papper och ritar upp ett ekvationssystem när jag ska gå och köpa godis.
Men det här är bara min åsikt antar att jag hade kännt annorlunda om jag hade varit bra på mattte.
Nu ska jag bara chilla och ta det lungt, behöver det!
puss
 Jag och min gamla sköthäst bob <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0