Pappas dag!

Hejsan alla goingar!
idag är det ju fars dag som förhoppningsvis alla av er redan vet.
Min pappsi fick en parfym från Lacoste som luktar jätte gott!

Min pappa betyder verkligen allt för mig. Han har verkligen funnits där under hela mitt liv, Hela tiden har han brytt sig och verkligen visat hur mycket han älskar mig!

Jag är en så att säga "pappas tjej" och vi två gaddar alltid ihop oss mot mamma och Essa. Vi hittar på bus och klär hela huset med färgsprakande juleljus.

Jag och pappa kan gå igenom eld tillsamans, vet faktiskt inte riktigt vad jag skulle gjort utan honom.

Älskar dig så jäkla mycket pappa!!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0