Piercing snack!

7. om du hade tagit en piercing vilken piercing hade du tagit då och vad för piercing hade du minst velat ha?
 
Hejsan fick denna frågan för ett tag sedan men glömde visst bort den.
Så nu ska jag ta tag i den tänkte jag.
 
Den Piercingen som jag minst vill ha är tungpiercing. Visst det kan det vara snyggt på vissa men det är ju inte direkt så ofta som man ser den, den är ju liksom döljd i munnen. Dessutom antar jag att det gör cp ont att ta hål i tungan. Den är endå ingen som ser skiten.
Sen när man tänker vidare på när man äter så finns det ju stor risk att mat fastnar i piercingen och det är ju verkligen inte mysigt!
Tungpiercing är dessutom farligt man kan få sår i munnen och i värsta fall andnigsvårigheter.
 
Sen finns det så klart många andra hemska piercingar också, tex halsen, ryggraden och tjurring i näsan!
Usch blir illamående bara jag tänker på det!
 
Något som jag däremot jätte gärna skulle villja ha är navelpiercing! Tycker att det är så sjukt snyggt. Personligen tycker jag att det är alldra snyggast på folk som har lite vältränad mage.
Det finns jätte många olika snygga navel smycken och det är ju ett stort plus!
Det enda som är lite synd är att man inprencip bara visar den på sommaren. Men det tycker jag faktiskt att det kan vara värt.
Mina päron vill inte att jag ska ta navelpiercing, men så fort jag blir 18 ska ni få se på grejer!
 
puss
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0