Ullared

Hej kompisar!
Vill börja med att be om ursäkt för den kassa uppdateringen idag.
Har verkligen försökt, men det har dampat så har inte kunnat lägga upp något.
 
Dagan har som sagt tillbringats med festisarna Becca och Eve på Ullared.
Har varit riktigt kul!
Jag är inte ett jätte fan av Ulla bulla så köpte inte så mycket mest lite småsaker.
Bland annat två stycken nya iphone skal.
Becca och Eve däremot shoppade loss betydligt mer. haha
Vi han med både fika och en kebabtallrik,.. tjockisar.
Haha nä men vi förbrännde väll det mesta så som vi virra runt fram och tillbaka.
Det var sjukt mycket folk, så nu behöver jag vila mitt lilla huvud blev lite väll mycket intryck på en och samma gång!
ha det, puss haj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0