back in town!

Chao!
Kom hem för någon timme sen ungefär. Och nu är jag helt slut.
Man blir ju så himmla seg och trött av att shoppa.
Antar att det är alla nya intryck och alla människor som gör att det blir helt och hållet kortslutning i hjärnana.
Man försöker ju hela tiden vara fokuserad på att hitta snygga grejer som skulle passa fint in i ens liv. Men man missar ju nästan alltid minst en tredjedel av affärens utbud. Antingen är man för trött och kollar ner på iphonen i några sekunder eller så står det helt enkelt en tjock tant ivägen och täcker upp så bra att man inte har någon chans att se vad som döljer sig bakom.
Dessa symtom drabbade mig idag vilket ledde till att shoppingen inte gick något vidare. Hittade bara en tröja, fast den är jag ju å andra sidan väldigt nöjd med.
 
Jag, Becca och Eve käkade på donken också,jag provade på mac wrap vilket jag inte testat innan, men det var faktiskt riktigt gott.
När vi satt där och mummsade så hade vi ett väldigt intressant samtalsämne, nämligen att vi aldrig tänker bli tjocka.
hahah, kändes inte direkt som att det var det bästa stället att diskutera saken på.
puss
                    Nya tröjan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0