As cool grej

Tjenixen!
Tack till er som sa att min header inte funkade. Nu har jag nämligen fixat till det!
Idag ska jag hänga med Evelina och Rebecca. Vi ska ha filmkväll. Kommer bli supermysigt.
Efter idag kommer jag inte träffa dom på en hel månad! Gud vad jag kommer sakna dom asså!

Under denna månaden som jag ska vara borta kommer jag vara med om en as cool grej!
kan tyvärr inte berätta mer just nu eftersom att det är hemligt!
Men om ni fortsätter följa min blogg kommer ni få veta vad det är!
puss


Kommentarer
fredrika

åå vill veta vad det är! :D

Svar: haha bra, det kommmer du om du fortsätter klicka in här :P
Amelia

2012-07-13 @ 11:35:21
URL: http://ameliakayser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0