Båt helg

Tjenixen people!
Ni kanske har undrat varför jag inte har bloggat som vanligt?
Så jag tänkte att jag skulle berätta varför!
Jag har nämligen varit ute med båten. Vi hade med oss Sara oxå vilket gjorde det hela ännu roligare!
Vi åkte i fredags, den dagen när det spöööö regnade.
Jag trodde inte direkt att vi skulle åka ut i sånt skit väder så det var därför som jag inte skrev någonting om det.
Jag Sara å essa satt inne i båten hela färden, så vi slapp undan regnat ganska bra.
Men när vi väl kom fram märkte vi att vi inte hunnit få in våra väskor tillräckligt snabbt det var massa grejer som var våta.
Jag å essa hade av någon random anledning bestämt oss för att dela väska. Men kanske det konstigaste av allt var att alla hennes grejer var torra medans mina var jätte blöta.
Fattar verkligen inte hur det kan ha gått till.
På lördagen så spelade vi bowling . Haha det måste vara min roligaste bowlingsmatch nånsin! För våran bana var typ helt kaputt.
Helt plötsligt kunnde käglorna bara trilla ner av sig själva. Och i slutet så fick Sara 3 strikes i sammma ruta utan att ha gjort någonting själv. haha as konstigt. Men som tur var lyckades jag vinna hela matchen endå!
Idag har iallafall vädret varit kanon och vi fick en super fin segling hem!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0