Mountain horse pikée

Tjena!
Jag och pappa drog till ridsportsaffären nu ikväll.
Jag hade ju beställt ett par pikéer, men det fanns inga kvar i min storlek hos tillverkaren.
Trist men jag hittade en annan som jag bestämde mig för att köpa istället. Vilket var den enda pikèen i hela affären som var mindre en medium. Tyckte att det var riktigt konstigt att dom inte hade fler mindre storlekar, men inget jag kunde göra åt saken.
Iallafall så skulle jag och pappa precis gå fram och betala när vi fick syn på en skylt docka som hade på sig just den pikéen som jag hade beställt. När vi tittade på lappen som visade storleken så blev jag super glad. Det var en S! Wihooo.
Visst var den fortfarande lite stor men det funkar.
Som tur var hade pappa lovat att betala för den var verkligen inte billig!
Men lätt värd, den är göra snygg helt enkelt.
Hoppas ni också tycker att den är fin.
Puss
 


Kommentarer
Frida

as snygg!

Svar: Tack!! :)
Amelia

2012-07-05 @ 20:04:53
URL: http://ameliakayser.blogg.se/
elina

åå vad fin, blir lite små avis! :)

Svar: haha, man tackar! :D
Amelia

2012-07-05 @ 20:05:23
URL: http://ameliakayser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0