Tankeställare

Tjixen!
trodde aldrig att jag skulle säga det här, haha. men jag blir väll så illa tvungen.
SORRY FÖR DÅLIG UPPDATERING!
Så då var det gjort inte så jätte farligt kanske, men jag verkligen hatar bloggare som skriver det hela tiden. Och så ska dom komma med sina små bortförklaringar.
Hehe klart jag förstår dom, ibland orkar man bara inte.
Men om det börjar bli så att man känner bloggen som något jobbigt, och ett måste tycker jag nog snarare att det är bättre att lägga ner den helt.
Inget ett dugg kul att läsa inlägg som är lite så där halv tråkiga och som bloggaren hastar fram, bara för att skriva något.
Självklart har jag ochså gjort så någon gång, men oftast betyder varje inlägg något för mig. Det spelar ingen roll om det är helt vardagliga inlägg eller ett lite mer djupare som det här.
Det betyder!
hoppas jag har givit er något att tänka på!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0