Till Manolito!

Godmorgon alla goingar!
Om ett tag ska jag dra till stallet å rida Manolito.
Idag ska Sara få följa med också. Det kommer bli grymt!
Om det inte är några andra som rider samtidigt så kanske Sara kan ge mig en liten lektion.
Alltid bra med någon som står på marken. Eftersom att det är väldigt svårt för en själv att se sina fel när man rider.
 
Har en fråga till er bloggläsare som jag hoppas att ni kan svara på.
: När jag går in på bloggen kan jag nämligen inte se min header. Men kan ni se den?
 
Hade varit jätte bra om ni svarade, för om inte ni heller ser den så måste jag försöka fixa till det.
 
Puss!


Kommentarer
Dexter's ägare! <3

Jag kan inte se headern..! :/ <3

Svar: okej vad synd :( bra att du sa det . <3
Amelia

2012-07-12 @ 11:51:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0