back

Tjo
Nu är jag hemma igen efter några grymma timar hemma hos Sara.
Som ni såg så tog vi massa kort med hennes systemkamera.
Hade gärna lagt upp några fina bilder på Sara oxå, men den lilla busungen raderade alla!
Men jag gillar henne endå ;p hihihi

Sara har två mega söta katter som heter Måns och Morris.
Morris är den utav dom som agerar modell på en bild.
Tror att hans karriär redan är spikad!

När jag skulle cykla hem var jag så klantig att jag körde rätt in i ett snår av brännässlor, så nu svider det lite sådär lagom gott på benen.

Funderar på om jag ska dra upp i köket och baka lite bröd. Lovade nämligen mamma redan igår.
Men då blev det inget av med det, så de kanske är bäst om jag sätter fart nu då!

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0