Drar in mot stan!

Tjoo,
Har hållt på att fixa med blogg designen hela morgonen, och nu har jag äntligen lyckats nå ett resultat som jag är hyfsat nöjd med.

Snart drar jag mig in till kba för att träffa Ogge, vi ska käka nån stans, blir säkert jätte kul!

Därefter ska jag ängna mig åt att gå runt lite i kba, men kan tyvärr inte berätta mer om det. Hemlis;D hihi

sedan drar jag mig nog till pappas jobb för att få sjuts hem!
Skulle igentligen kört in med moppen men det har skett nått knas med den.
Den kan inte stänga av sig!
:O riktigt konstigt. Dom flesta mopparna brukar ju liksom ha problem med att starta å inte tvärt om.
haha jaja det lär väll lösa sig!

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0