Glömsk!

Shit vad glömsk jag börjat bli;)
Under denna veckan har jag lyckats glömma två olika jackor på två olika ställen.
Den ena har jag iallafall cykelavstånd till så den hämtade jag igår.
Men däremot min svarata skinjacka befinner sig ca 2 timmar bort. Så får klara mig utan den ett tag.

När jag och pappa var inne i stan köpte vi bland annat en vattenkokare. Det låter kanske inte så jätteroligt?
Men när jag och pappa är och handlar blir det coola grejer!
Den här ändrar bland annat färg efter vilken temperatur den har.
Som värsta bubbel poolen, haha.
 
I affären hittade jag oxå ett par jätte roliga rör, fick en enorm lust att krypa igenom dom och speja på alla kunder.hehe;)
puss              Min outfit idag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0