Kompliserad kärlek

Varför ska kärlek vara så j*vla kompliserat?
Det som jag alldelles nyss gjorde är inte lätt varken för dig eller mig.
Det är jobbigt att veta att jag har sårat dig.
Men jag kan inte ljuga för mig själv. Jag kan inte framkalla kännslor som jag inte känner.
Inget utav det här kan jag göra för att göra dig glad. Kanske hade du varit lycklig ett tag, för jag är hyfsat bra på teater.
Men förr eller senare skulle du genomskåda mig. Du skulle märka att något inte var rätt.
Det var därför som jag valde att berätta nu.
Jag förstår att du just nu har det otroligt jobbigt! Precis som jag.
Troligtvis är det jobbigast att ta beskedet. Men att ge det är ochså väldigt tufft.
Jag hatar att veta att du är ledsen. Och ännu mer hatar jag att veta att det är jag som är orsaken.
 
Förlåt.....
 
 
 


Kommentarer
malin

Vad fint skrivet! <3

Svar: Tack <3
Amelia

2012-06-28 @ 20:24:35
URL: http://ameliakayser.blogg.se/
kajsa

jätte fint, fattar att det är jobbigt, men det är bara att försöka gå vidare! :D

Svar: åå, tack vad snäll du är, känns skönt med någon som stöttar!
Amelia

2012-06-28 @ 20:25:15
URL: http://ameliakayser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0