Musik

jag älsssskar musik!
Det händer aldrig att det går en dag utan att jag har lysnat på musik, det brukar snarare bli ett par timmar per dag!
Spotify e lätt den bästa musik sidaan! men om jag ska nämna en radio kanal så är det lätt NRJ.
Så himmla bra, å lätt min musik smak!

Tänkte dela med mig av lite låtar som jag diggar just nu:

Summer paradise-Simple plan
Payphone-Maroon 5, Wiz khalifa
We are young-Fun
Där jag hänger min hatt-Norlie och KKV
Whistle-Flo Rida
Boyfriend-Justin Bieber
Dansa pausa-Panetoz

Finns många fler, men orka inte skriva mer hehe;)
Dock ändrar jag favvo låtar väldigt fort, Så denna listan ser nog helt annorlunda ut om bara en vecka eller så!

kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0