Ridläger!!

Tjooohooo!
Har precis bokat en plats på världens bästa ridläger!:D ( Ranchens ridläger)
Är verkligen super taggad för det kommer bli grymt kul.
Har dock ingen jag känner som ska med. Men,men man får väll hitta nya kompisar, right!?
Har varit på detta lägret två gånger tidigare. 2008 och 2009. Hehe ett bra tag sedan de!
Är dock lite rädd för att jag ska vara äldst på lägret eftersom att minimum åldern är åtta år. Alltså är jag dubbelt så gammal som dom yngsta som kommer vara där, haha.
Men troligtvis lär det ju finnas några som är ungefär i min ålder iallafall. Hoppas på det!
Fast egentligen är ju åldern näst intill bara en siffra, så varför bry sig egentligen?
Detta kommer bli GRYMT!
 
kramiz
 
Bilderna är på mig och hästen Baileys- Ranchens ridläger 2009
 
 


Kommentarer
MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Kul med ridläger! :D

Svar: Ja, det ska bli super kul! :D
Amelia

2012-06-20 @ 21:13:40
URL: http://majakron.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0