skolavslutning!

Japp, precis som rubriken säger så hade jag skolavslutning idag!
Riktigt gött med lov, känns som att jag verkligen förtjänar det efter allt slit som har blivit detta året.

Avslutningen började med att alla träffades i aulan där estetarna uppträdde. Därefter gick jag och klassen till ett klassrum och gjorde lite roliga lekar. Men det blev ingen långvarig lekstund, för alla ville bara komma hem och börja sommarlovet på riktigt!

När vi sedan äntligen fick gå så gick jag Eve och Becca å fikade lite på cafe karma. Super mysigt!
Älskar verkligen att hänga med dom brudsen, lika kul varje gång.

Detta första året på gymnasiet har gått skit fort!
Har fått många nya kompisar, och några utav dom kommer troligtvis att bli vänner för livet <3

kram



Bild på klänningen som jag hade på avslutningen idag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0