100 fucking frågor!

 Vad är klockan nu? 19.01

1. Ditt namn? Amelia

2. Ålder? 17 år

3. Vart bor du? Utanför Kungsbacka 

4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa och syrran

5. Husdjur? Nä, men har haft två marsvin.

6. Färg på ditt hus? vitt

7. När är du född? 14 oktober  

8. Klass? Sa11h 

9. Vilket år tar/tog du studenten? 2014

10. Något jobb?

 

DAGENS

 

11. När gick du upp i morse? Vid 8 tiden

12. När ska du sova? vet inte när jag e trött typ.

13. Duschat idag? japp

14. Kramat någon idag? pappi

15. Pussat någon idag? Nej

16. Vad har du ätit idag? orkar inte rabla upp allt, men bland annat thai mat.

 17. Dagens klädsel?  just nu mys kläder

18. Dagens smink? Ingenting

19. Dagens sötnos? många

20. Dagens roligaste? William spetz

 

VEM

21. Har du många vänner? En del.

 

23. Vem kramade du senast? Pappa 

 

25. Hur många har varit otrogen mot dig? nej

 

27. Har du pojk-/flickvän? Nää

 

28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma

 

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Scott: haha, bradå!

 

BÄSTA

31. Film? LoL

 

32. Låt? kan int bestämma mig- många!

 

33. Mat? pizza, taco, grillat, hamburgare osv

 

 34. Dryck? pucko

 

35. Färg? alla utom dom fula.

 

37. Stad? New york

 

38. Land? Mexico av dom jag varit i, men kan tänka mig att det finns massa mer som jag skulle älska.

 

39. Ämne i skolan? svenska,idrott, ibland spanska.

 

 

 40. Människa? haha vet inte.

 

SENASTE

 

41. Personen du tänkte på?Elsa

 

42. Personen du pussade? Mamma

 

43. Gången du spydde? Matförgiftning i Mexico, men spyr imprensip aldrig.

 

 44. Gången du grät? kommer inte ihåg.

 

 45. Pizzan du åt? längesedan så kommer inte ihåg.

 

46. Gången du var i Göteborg? två veckor kanske.

 

 47. Gången du var i Stockholm? På höstlovet 

 

 

ANTAL

 

70. Personer du älskar? min familj och mina vänner.

 

71. Personer du hatar?  Ingen.Men gillar vissa mindre än andra.

 

 74. Glassar du ätit på en dag? 3 kanske?

 

 75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen vad jag vet 

 

 78. Personer du saknar just nu? många

 

79. Gånger ditt hjärta brustit? va, kan hjärtat brista? Ofta, blir det typ som när man delar ett bästavänner halsband då eller?

Nä skoja bara, vet faktiskt inte.

 

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Hemlis!

 

81. Ska du träffa imorgon? familjen iallafall.

 

82. Sjöng du senast för? Elsa

 

83. Hade du senast en msn-konversation med? har inte haft det på flera år så vet inte.

 

84. Spelade du tvspel med senast? Spelar inte tv spel.

 

 85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? De du!

 

 86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -

 

87. Förtjänar att dö? INGEN!

 

88. Är söt? Många, men speciellt du!

 

89. Vill du sova jämte inatt? Vill du allt veta va?

 

VAD:

 

90. Gör dig glad? När folk i min omgivning är snälla, mår bra och är glada.

 

91. Gör dig ledsen? att bli sårad.

 

92. Vill du helst göra nu? Resa till ett varmt land!

 

93. Önskar du att du slapp göra? Plugga!

 

94. Vill du ha nu?Kärlek!

 

95: Önskar du dig i födelsedagspresent? fyllde ju precis år typ, men pengar och kläder e ju alltid kul.

 

 96. Längtar du till? Jul

 

97. Tycker du om dina betyg? si sådär, men jag gör verkligen mitt bästa!

 

 98. Ångrar du i ditt liv? Att jag inte berättade..

 

 99. Är det bästa som hänt dig? hmm, svår fråga!

 

 100. Hur mycket är klockan? 19.32!

 

hahaah det tog en halvtimme att göra det här så hoppas att ni läser det nu!

puss, puss!

 

 



Kommentarer
Marika Saarenpää

Tack:) gillar fotot på dig i headern! :)
Allt bra?

Svar: åå tack!japp kanoners, själv?
Amelia

2012-11-18 @ 11:50:35
URL: http://katrimarika.blogg.se/
Marika Saarenpää

Det är bara fint :) Händer idag?

Svar: ja går i skolan ;)
Amelia

2012-11-19 @ 12:20:54
URL: http://katrimarika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0