Bäbisen kollar på oss!

 
Hejsan!
Äntligen är det fredag, känns så jäkla gött!

Igår när jag och Lilly åkte bussen så satt vi och småpratade lite, och så fick jag syn på en jätte gullig bäbis som kollade på oss.
Så ja ba :
-ÅÅ kolla bäbisen kollar på oss!
Då säger kvinnan som sitter på sätet brevid:
- Äsch han slutar snart!
OOO snap det var visst mamman så jag mummlar fram nånting om att han var söt, haha.
Lite senare under bussfärden hör jag mamman förklara för sin andra son att hans brossa inte alls är en bäbis, utan det var han faktiskt för ett år sedan!
Hahah, varför ska jag alltid lyckas skämma ut mig på bussar?

puss!


Kommentarer
Mirra

Hej! Har frågestund på min blogg!
Blir det över 100 frågor sammanlagt får alla som frågat något en länk inför över 100 bloglovin-följare

Svar: okej vad kul men då kommer du ju länka 100 olika bloggar :O
Amelia

2012-11-09 @ 12:59:29
URL: http://MirraMarika.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0