Det galnaste jag har gjort!

vad är det galnaste du har gjort?
 
Hmm väldigt svår fråga, har gjort hyfsat mycket galet i mitt liv så det blir svårt att välja!
En grej var iallafall när jag och Linnea var på språkresa i jersey.
Det fanns många regler på språkresan grejer som man absolut inte fick göra!
tex: dricka alkohol och lifta osv.
 
Jag å lilly skulle hitta hem till det huset där vi bodde men vi lyckades självklart virra bort oss.
Vi frågade folk som vi hittade på vägen och till slut träffade vi på en man som trodde sig veta vart vi skulle.
Vi fick följa med in i hans hus. Och sedan sa han att han kunde köra oss hem om vi ville.
 
Åå det är ju inte direkt så att man tackar nej när man för en chans till att komma hem.
Visst satt vi på hel spänn under hela bilresan, å vi berättade aldrig nått för någon.
För om dom hade fått veta att vi hade liftat hade vi blivit hemskickade på en gång!
 
Om jag inte minns helt fel så tror jag faktiskt att vi liftade en gång till under resan, men är inte helt säker.
puss!
                         Bilden är från språkresan. Vi är på väg till ett disco med indian tema!
Saknar tiden såsjukt kul hade vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0