frågorna som försvann!

Kan

48. Kan du röra på öronen?  haha var tvungen att prova nu bara för det,men svaret är tyvärr nej.

 

49. Kan du slicka dig på näsan? - lömsk fråga nu ser jag ju fruktansvärt dum ut när jag försöker. Nej jag kan inter!

 

50. Kan du kolla i kors med ögonen?  japp

 

51. Kan dina föräldrar lita på dig? jadå!

 

52. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?lätt, bara att stänga munnen ju.

 

53. Kan du va på en fest utan att dricka? japp,kan vara rätt roligt att spana in alla andras dummheter, haha!

 

54. Kan dina vänner lita på dig? jaa!

 

55. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Jaaa! x1000

56. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Japp,men om jag verkligen vill ha något så köper jag ju det.

 

Tio saker om ditt liv

 

57. Har du någonsin varit kär? jadå!

 

58. Tror du på kärlek? ja!

 

59. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Nepp

 

60. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? på sätt och vis, men på ett schyst sätt.

 

61. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Ja tyvärr, jag vågade inte.

 

62. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?  Nix

 

63. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag tror att man kan gilla någon väldigt mycket,men för att bli kär behöver man nog känna personen.

 

Tio saker det där eller det här

 

64. Kärlek eller rik? - kärlek, men det hade ju varit ett stort+att vara rik också.

 

65. Vin eller öl? båda e äkligt! men om jag ska välja får det väll bli vin.

 

66. Dag eller natt? Dag,man sover ju ändå bara på natten.

 

67. One night stand eller förhållande? Förhållande!!

 

68. Tv eller internet?  Internet, man kan ju kolla på tv där med.

 

69. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Hemakväll är mysigast!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0