Inställd spanska

Wihoo!
Spanskan som är min sista lektion var inställd idag så nu sitter jag på bussen hem.
Känns riktigt gött för nu kan jag komma iväg till stallet tidigare! Det blir ju så snabbt mörkt nu för tiden så nu får jag iallafall en möjlighet att hinna dit innan det blir helt bäcksvart!
Funderar lite på om jag ska rida ut eller ta ett pass i manegen, kan inte bestämma mig.
Aja får se om det är någon annan i stallet så kanske jag rider tillsammans med den.
Man märker att Manolito tycker att det är mycket roligare när jag rider med någon annan.
Han blir piggare och bjuder mer framåt.

Har inte hänt något speciellt i skolan idag. Eftersom att spanskan var inställd och vi hade sovmorgon så har jag bara haft två lektioner i dag.
Känns gött med en mjukstart så här efter lovet!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0