söndag

Hejsan!
Gjorde ett inlägg förut där jag svarade på de 30 frågor som hade försvunnit ifrån går dagens inlägg.
Dock fucka allting upp när jag skulle publicera det.
Blir så sur när det inte funkar, tar sån himmla tid att göra om allting.
Solsidan börjar ju snart å det ska jag ju självklart se, så ni får troligtvis svaren någon gång i slutet av denna veckan.
 
Ser inte direkt fram emot dagarna som kommer har verkligen full rulle hela tiden:
 
Måndag- svenska prov+ stallet :)
Tisdag- Matte prov
Onsdag- vara sån där värd eller vad man ska kalla det, på skolan. Alla nior ska komma och kolla på programen.
Torsdag- Idrottsprov.
 
det enda som är kul är ju stallet. aja får hoppas att det blir en bra vecka iallafall!
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0