tårka en tår..

 
Hejsan!
Idag har jag jobbat på min samhällsinlämning. Den handlar om ekonomisk politik. Riktigt tråkigt om du frågar mig.
Men, men jag valde ju samhällslinjen så jag får väll skylla mig själv.
Men när jag tänker efter så är jag faktiskt ganska nöjd med min linje ( samhällbeteendevetenskap) Känns som att den här linjen kan ge mig en framtid, som jag dessutom kan bli nöjd med.

Idag har jag varit i stallet och ridit Manolito också. Det var riktigt ruskigt väder, och moppen slirade runt som bara den när jag körde runt på dom leriga vägarna.
På grund av vädret red jag nere i manegen. Manolito var pigg och frammåt under hela passet,kul!
Dock blev han lite rädd när det blåste till allt för mycket i väggarna.

Nu på kvällen har jag kollat på en jätte fin film. The last song heter den. Den var jättebra, och rätt så sorglig. Et blev till och med så att jag grät en liten tår.
Riktigt skönt eftersom att jag är en sån som nästan aldrig gråter. Jag tror faktiskt att man måste gråta ibland för att må bra. Tårkanalerna måste få jobba ibland så att dom inte blir som en ut torkad flod. Dessutom är det skönt. hela kroppen blir liksom alldeles avslappnad efteråt.

puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0