iphone 5

Snart släpps den, grejen som alla pratar om. Grejen som folk redan stått i kö för i flera veckor!
Iphone 5 gör debutt i världen!
En hel del förändringar har gjorts om man gämför med den senaste versionen.
Den versionen som jag äger, iphone 4s.
Men om jag ska vara helt ärlig känner jag mig inte jätte impad. Utan kommer hålla kvar vid min kära 4s are.
Dock hade jag ju inte direkt tackat nej om jag fått den gratis, men aa ni fattar. Det är ju alltid roligt att ha det senaste!
Jag har dessutom mina små misstankar om att detta kommer bli årets julklapp.
Något som jag tycker är väldigt kul med den är att dom har ändrat lite på designen, så att man ser att det är en ny variant.
Men vad tycker ni själva om 5 an?
någon som planerat att köpa den? Eller står den kanske högst upp på önskelistan?
kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0