Mitt dröm jobb.


Dag 6: Mitt dröm jobb!

I framtiden drömmer jag om att bli polis.
Det värkar vara ett super spännande jobb, där det händer nya saker hela tiden.
Dessutom finns det ju så mycket olika inriktningar inom yrket polis. Så som ridande polis, kriminalare eller helt "vanlig".
Jag skulle kunna tänka mig alla dessa tre haha.
Dock vet jag att det är extremt svårt att komma in på polishögskolan, då det finns så mycket konkurens.
Om jag inte lyckas med att bli polis skulle jag vilja bli journalist/författare. Eller något arbete där manf år jobba med människor.
puss
              Bild från från språkresan förra sommaren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0