Varför började jag blogga?

Dag 1: varför började jag blogga?

Det finns många anledningar till varför jag började blogga. Det hela började väll med att jag började läsa andras bloggar, bland annat min syrras. Jag tyckte att det var jättekul att läsa bloggar, men kände dock att det var något som fattades. Jag ville oxå dela med mig av mitt liv och mina tankar.
Dessutom tycker jag att det är väldigt kul att skriva.
Bloggen startades första dagen på sommarlovet. Då jag kände att jag skulle ha mycket tid över för bloggande.
Egentligen hade jag bara tänkt att ha igång bloggen över lovet. Men jag fastnade för allt som har med bloggning att göra. Dessutom har statistiken blivit allt bättre och jag skriver för er mina kära läsare!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0