Vilka bloggar läser jag?

Dag 2: Vilka bloggar läser jag?

Jag älskar att läsa bloggar och har därför en hel del olika som jag läser.
De flasta är stora bloggar men en hel del är oxå lite mindre och drivs av personer som jag känner. Dock brukar jag mest besöka de lite större bloggarna eftersom att dom brukar vara bäst på att uppdatera.
Tänkte att jag skulle göra en topp fem lista på de bloggar jag följer.

Blogg topp lista:

1.Nellieberntsson.se
2.Kissie
3.Nicholaihollesen.se
4.Foki
5.Daniel Paris

Självklart hammnar Nellie på första plats då hon är en sån underbar och stark tjej som verkligen brinner för det hon gör!

puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0