z

Hej finisar!
Idag har varit en riktit chill och goo dag!
Istället för att sitta i skolan, har min klass varit ute i en skog och gjort ite samarbetsövningar och så vidare.
Låter kanske inte så jätte kul? Men min klass är bäst, och det blev även denna dagen.
Dessutom hade vi med oss massa fika och grillade korv, super mysigt. Kändes lite som att man gick i mellanstadiet igen.

Nu på eftermidagen har jag varit i ett nytt stall. Det var nämligen så att när mamma var hos frissan så träffade hon på en tjej som behövde hjälp med sin häst.
Så i förr går ringde jag henne, och vi bestämmde att vi skulle ses idag. Hästen heter z och verkar jätte mysig.
Dock fick jag inte rida honom för han hade fått ett stot sår i hagen.
Men hon ska höra av sig igen nästa vecka och så ska jag få komma dit igen och provrida z.
Kommer bli jätte spännande, det är ju inte varje dag man rider en ny häst. Dessutom har jag inte ridit en häst på jätte jätte länge! Har ju bara ridit ponny liksom.
 
Har inget mer att skriva just nu så av slutar det hela med en stor,
puuuuus!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ameliakayser.blogg.se

Välkommen in till mitt liv!

RSS 2.0